اخبار

برگزاری نمایشگاه، کنفرانس و استارت آپ گردشگری سلامت در تاریخ 11 الی 13 مهرماه سال جاری در شهرک سلامت

30\07\1397
برگزاری نمایشگاه، کنفرانس و استارت آپ گردشگری سلامت در تاریخ 11 الی 13 مهرماه سال جاری در شهرک سلامت

نمایشگاه ، کنفرانس و استارت آپ گردشگری سلامت به همراه کارگاههای متنوع در راستای ارتقا روح ، روان و سلامت انسان در تاریخ 11 الی 13 مهرماه سال جاری در شهرک سلامت اصفهان برگزار گردید. در این رویداد ملی که برای اولین بار و همزمان در سه بخش نمایشگاه ،کنفرانس و استارت آپ گردشگری برگزار شد تمامی ابعاد صنعت گردشگری سلامت از جمله فرصت ها، تهدیدها ، نقاط قوت و ضعف این شاخه از گردشگری در کشور ایران به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نمایشگاه غرفه داران در دو بخش سلامت و گردشگری در کنار یکدیگر حضور فعال داشتند. بخش سلامت با حضور بیمارستان ها، دانشگاه ها ، مراکز درمانی و بخش گردشگری با حضور هتل ها ، بیمه ها ، شرکت های تسهیل گر ، مراکز اسپا وwellness و برنامه افتتاحیه نیز با شرکت فعالین مربوط به بخش دولتی ، به صورت همزمان برگزار شد.

در جریان برگزاری نمایشگاه ، کنفرانس تخصصی در زمینه گردشگری پزشکی در دو بخش خصوصی و دولتی و دو پنل تخصصی به صورت جداگانه در حوزه گردشگری پزشکی و سلامت تندرستی برگزار گردید.  در برنامه کنفرانس گردشگری پزشکی پنج سخنران کلیدی با مدیریت جناب آقای دکتر صفوی (مدیرعامل شهرک سلامت اصفهان) به ایراد سخنرانی پرداختند و با بیانات خود و  ارایه نقاط  بسیار اساسی در ارتباط با بخش دولتی و خصوصی در جهت توسعه صنعت گردشگری سلامت در ایران مسایل بسیار ارزنده ای را آشکار نمودند



نظرات کاربران
ارسال نظر