اخبار

نخستین آزمایشگاه «خودرو گذر» در اصفهان افتتاح شد

06\11\1399
نخستین آزمایشگاه «خودرو گذر» در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله نوروزی، شهرداراصفهان پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاحیه نخستین آزمایشگاه خودرو گذردراصفهان با بیان اینکه شهرک سلامت در راستای ارائه خدمات درمانی به شهروندان گام‌های خوبی برداشته است اظهار داشت: قرار است در این شهرک مراکزی راه اندازی شود که دغدغه‌های سلامت شهروندان را برطرف کند.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان با مأموریت‌های مختلف در حوزه سلامت هم وظایف بزرگی را دارد، ادامه داد: هر چند همه بخش‌ها متولی دارند اما شهرداری هم به عنوان جانشین نقش آفرینی کرده است.

شهرداراصفهان با اشاره به اینکه نمونه گیری در خودرو در نگاه اولیه ساده است، تصریح کرد: در بحران کرونا نیاز به این آزمایشگاه حس شد و این اقدام برای نخستین باردراصفهان اقدام مهمی است.

نگاه توسعه‌ای در اصفهان را حمایت می‌کنیم

وی با بیان اینکه امیدواریم درزمینه تحقیقات پزشکی نیزعملکرد موفقی در کشورداشته باشیم، اضافه کرد: همه ما مأموریت داریم امنیت و سلامت را برای شهروندان ایجاد کنیم.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری از همه فعالیت‌های توسعه‌ای در شهر حمایت خواهد کرد، ادامه داد: امیدواریم این شرایط در اصفهان ادامه دار باشد.

به گزارش مهر، نخستین آزمایشگاه «خودرو گذر» درشهرک سلامت اصفهان با اعتباری حدود پنج میلیارد تومان و با آخرین تجهیزات روز دنیا به بهره برداری رسیده است.



نظرات کاربران
ارسال نظر